Subject: FW: Keskkonnarikkumine - Kloogaranna 23.04.2025
From: "Riigiinfo 1247" <[email-masked]>
To: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, "Terviseamet" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 11:27:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadan edasi 1247 tulnud teate.

Lugupidamisega.

Tiina Hange

operaator

Riigiinfo telefon 1247

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 23, 2025 11:17 AM
To: Riigiinfo 1247 <[email-masked]>
Subject: Keskkonnarikkumine - Kloogaranna 23.04.2025

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Annan teile teada, et rutiinse patrull ringi käigus avastas Kaitseliit, et
koordinaatidele 59,1746N 24,1515E on ladustatud põllu peale ca 20 kasti
kasutamata ja avamata COVID-19 teste. Pildid on lisatud manusesse.

Lugupidamisega

Johannes Solman

Nooremleitnant

ÕV LB BaKaEsk planeerimisohvitser

+372 53434008

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.